vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

Babetta-Mustang kávégép

Babetta-Mustang kávégép

Első nagyobb túrák

2022. augusztus 28. - vermes tibi

Túl vagyok két nagyobb motorozáson, egy 130 és egy 180 km-es körön. Az első alkalommal egyszer meg kellett állni szerelni: valami kosz szorult be a tűszelepnél, nem zárt, túldúsított a motor. Szétszedtem, kifújkáltam, mentem tovább. A második, hosszabb túrán semmi probléma nem jött elő.

Mivel még elvileg bejáratós a motor, nem nagyon száguldoztam vele. Fixen tartva a gázt kicsit változik a sebesség kb. 50 km/h alatt, utána nagyjából beáll, szóval az 50 fölötti sebességet szereti. Az első túrán 25-ös keveréket használtam, mert itthon kannából tankolok, amiben a többi motor számára 25-ös keverék van. A második túrán a benzinkúton rátöltöttem s azt már 40-esre kevertem be - a tank teljes tartalma úgy 35-ös keverék lehetett. Nem éreztem semmi változást, előtte sem nagyon füstölt, utána még annyira sem.

Aztán a második túráról hazafelé jövet kipróbáltam, hogy ha kicsit odahúzom neki a gázt, mi történik. Az út nem volt ideális, mert nemrég nyírták a füvet a bicikliúton, s ez  foltokban vastagon fedte az utat. De a végeredmény így is szép, műszer szerint 63,2 km/h. Ideálisabb esetben tehát legalább 65-öt ki lehet belőle hozni.

Teljesen jól használható tehát a motor. De a csörgés nem hagyott nyugodni. Feltúrtam a netet, s végül találtam egy olyan Peugeot-dugattyút, ami paramétereiben nagyjából megegyezik a Tomoséval, s 40mm-esben árulják, tehát felfúrható hozzá a henger. Ablak nincs a dugattyún gyárilag, szóval azt majd nekem kell csinálnom rá. A héten leadtam fúrni a hengert, jövő héten elvileg mehetek érte. Kicsit reszeltem is rajta - a kipufogó nyílást még tovább szélesítettem s a felömlőket is módosítottam. Reményeim szerint kicsit erősebb s egy nagyon kicsit pörgősebb lesz az új henger - s nagyon remélem, hogy nem fog csörögni.

Néhány kép a második túráról:

301590249_5456454474433728_6816824434278437240_n.jpg

 

301843499_5456454187767090_7522383556272889528_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesbabetta.blog.hu/api/trackback/id/tr4117918161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása