vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

Babetta-Mustang kávégép

Babetta-Mustang kávégép

Rendeljünk utángyártott alkatrészt! Szinte jó lesz! (2017. szeptember 9. )

2017. október 12. - vermes tibi

Ma megjött a megrendelt alkatrészcsomag. Érdemes néhány képben bemutatnom.

Rendeltem gyertyapipát, nem azt a fajtát, amit régebben (ami ráolvadt a gyertyára), hanem egy másik drágább fajtát. A kezemben tartván gyanúsnak találtam, ezért fogtam egy forrasztó pisztolyt és próbára tettem.

dscn1017.JPG

Ez bizony hőre lágyuló műanyagból van. Szóval mehet a kukába.

Vettem egy fényszóróüveget is. Hiányzik középről a kis alumínium lemez. Viszont jó karcos az egész. Meg sorjás. És a csavar helyén nincs kilyukasztva.

dscn1020.JPG

dscn1023.JPG

A sorja a szimeringeken is megmaradt.

dscn1024.JPG

A gyújtásfedélről hiányzik a 49ccm felirat - ellenben elég tiritarka.

dscn1027.JPG

S végül a kedvencem, a szívócsonk alatti bakelit. A középső négyzetnek középen kellene lennie.

dscn1026.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesbabetta.blog.hu/api/trackback/id/tr1012956937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása