Már korábban is azt terveztem, hogy a motor két kipufogót fog kapni. Most, mivel már nem Babetta-blokkal operálunk, különösen fontos lett a két kipufogó: a Tomos kipufogó nyílása lényegesen nagyobb keresztmetszetű, mint a Babetta könyökcsöve, szóval vagy más típusú, nagyobb kipufogót kell felszerelnem, vagy maradunk a kicsi Babetta kipufogóknál, de abból kettőt szerelünk fel. A blokkra felszerkesztettem egy kiszolgált Star könyökcsövet, aztán felszereltem a két kipufogót, és megpróbáltam a hiányzó szakaszt összekötni.
Ezután a Verhovináról származó lábtartók is felkerültek. Jobb helyet nem találtam nekik, a hátsó villán helyeztem el őket.
Amint látszik, berúgásnál útban vannak - vagyis csak lennének, ha nem lehetne őket felhajtani.
A kipufogók a láncvédő lemez alsó vonalához igazodnak, a felső vonala meg a tank és ülés vonalával párhuzamos.