vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

Babetta-Mustang kávégép

Babetta-Mustang kávégép

Kipufogók, stb.

2020. augusztus 29. - vermes tibi

Már korábban is azt terveztem, hogy a motor két kipufogót fog kapni. Most, mivel már nem Babetta-blokkal operálunk, különösen fontos lett a két kipufogó: a Tomos kipufogó nyílása lényegesen nagyobb keresztmetszetű, mint a Babetta könyökcsöve, szóval vagy más típusú, nagyobb kipufogót kell felszerelnem, vagy maradunk a kicsi Babetta kipufogóknál, de abból kettőt szerelünk fel. A blokkra felszerkesztettem egy kiszolgált Star könyökcsövet, aztán felszereltem a két kipufogót, és megpróbáltam a hiányzó szakaszt összekötni.

dscn3944.JPG

dscn3945.JPG

dscn3946.JPG

dscn3947.JPG

dscn3957.JPG

dscn3958.JPG

dscn3959.JPG

Ezután a Verhovináról származó lábtartók is felkerültek. Jobb helyet nem találtam nekik, a hátsó villán helyeztem el őket.

dscn3967.JPG

dscn3969.JPG

dscn3970.JPG

Amint látszik, berúgásnál útban vannak - vagyis csak lennének, ha nem lehetne őket felhajtani.

dscn3971.JPG

A kipufogók a láncvédő lemez alsó vonalához igazodnak, a felső vonala meg a tank és ülés vonalával párhuzamos.

dscn3983.JPG

dscn3988.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesbabetta.blog.hu/api/trackback/id/tr9216182138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása